La bilanțul celor șase luni de mandat, prezentat joi, ministrul Educației Valentin Popa a reușit să iasă în evidență cu multitudinea de greșeli gramaticale pe care le-a făcut, care nu au putut fi deloc trecute cu vederea, fiind vorba, printre altele, de un dezacord între subiect și predicat. Când a amintit de problema manualelor, ministrul a spus: „manualele școlare este un subiect intens” în loc de „sunt un subiect intens”.
Ministrul Educației a dat dovadă și de dificultăți vizibile de exprimare când a încercat să explice beneficiile unei școli profesionale, și importanța ca absolvenții de gimnaziu să-și continue studiile de liceu, motivul invocat de acesta a fost că „e mai bine să avem elevul la școală decât să îl trimitem în spațiul public.”
„Toți elevii care finalizează clasa a VIII-a trebuie să ajungă în clasa a IX-a. Undeva. Într-adevăr, analizăm, ca în fiecare an, situația liceelor care nu au o rată bună de succes la... Nu ne propunem să le închidem, sub nicio formă, sigur că trebuie să încercăm să motivăm profesorii, să motivăm elevii pentru a învăța mai bine. Dar eu sunt de principiul că mai bine să avem elevul la școală, să stea în clasă, decât să închidem și să îl trimitem în spațiul public.” a spus Valentin Popa.
Greșelile gramaticale făcute joi de ministrul Popa au fost trecute într-un colaj de către jurnaliștii de la The Epoch Times:
„manualele școlare este un subiect intens”
„am participat și în calitate de rector și sunt încântat să continui inițiativa (pauză în care încerca să citească numele) Heinnovate care în acest an...”
„în acest cost de 24 de milioane de lei este inclusă și editarea și drepturile de autor”
„asigurăm tichete de grădiniță în valoare de 50 de lei pentru preșcolarii care... și școlarii care au o frecvență mai mare de 50%”
Sursa photo: //www.google.ro/search?q=valentin+popa+dezacorduri&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj24c6X0tDcAhUjMewKHYZwBcsQ_AUICygC&biw=1920&bih=925#imgrc=ElOEA8MP8qqm9M: