Poșta Română introduce un serviciu nou care presupune amplasarea a 3.000 de cutii poștale digitale în diferite oficii, unele non-stop, și zone strategice de interes ce vor fi accesibile atât clienților, cât și firmelor de curierat. Măsura face parte din strategia de digitalizare și modernizare a companiei, informează Agerpres.
Directorul general al Poștei Române, Valentin Ștefan, a transmis că acest demers este „doar punctul de plecare” și că vor mai urma și alte investiții ce au ca scop îmbunătățirea experienței clienților cu Poșta Română, dar și extinderea acesteia „atât în țară cât și în străinătate”.
„Acest serviciu nou este conceput ca urmare a creșterii comerțului electronic și va oferi o altă opțiune de livrare consumatorilor finali care cumpără online, fiind disponibil în peste 3.000 de locații, oficii poștale și zone strategice de interes. Investiția în Sisteme de Sortare Automatizată va contribui la reducerea timpului de tranzit pentru transportul coletelor în România și face parte din strategia de modernizare a Poștei Române. Aceste noi proiecte vor fi susținute de o echipă de consultanță externă condusă de Gian Sharp, care, în calitate de fost CEO al DHL România și Cargus, are o experiență semnificativă pe piața internă de curierat” se arată în comunicatul companiei Poșta Română, remis Agerpres.
Urmărește-ne pe Facebook dacă ți-a plăcut articolul. Dă Like paginii noastre pentru a afla mai multe noutăți sau descarcă aplicația gratuit din Google Play!
Sursa foto: https://telem.ro/posta-romana-va-instala-3-000-de-cutii-postale-digitale-si-va-dezvolta-o-retea-de-livrare-pentru-magazinele-online/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=posta-romana-va-instala-3-000-de-cutii-postale-digitale-si-va-dezvolta-o-retea-de-livrare-pentru-magazinele-online