Persoanele care doresc să primească informații referitoare la pachetele turistice deja achiziționate, mai exact despre anularea/amânarea lor sau cu privire la rambursarea sumelor, pot apela linia telefonică deschisă de Direcția Generală Turism din cadrul Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, potrivit Agerpres.
„La nivelul Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri – Direcția Generală Turism a fost instituit un call-center pentru persoanele care au întrebări referitoare la reprogramarea călătoriilor, anularea acestora și implicit rambursarea sumelor achitate pentru pachetele de servicii, în contextul situației epidemiologice actuale. Numărul de telefon este: 0751.122.311. Pe această cale vă adresăm rugămintea să apelați acest număr doar dacă vă aflați într-una dintre situațiile mai sus menționate” se arată într-o postare pe Facebook a Direcției Generale Turism.
Virgil Popescu a solicitat românilor, la începutul acestei luni, să nu ceară înapoi banii plătiți la agențiile de turism, „pentru că nu au de unde să-i dea și riscă să introducă firmele în faliment” și că ar fi mai bine să aibă răbdare și „să ceară un voucher de la agenție, o reprogramare”.
Citește și: Izolarea persoanelor de peste 65 de ani pentru 3 luni de acum înainte, „o măsură de tip totalitarist”!
Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie-l și urmărește-ne pe Facebook pentru a afla mai multe noutăți! Dă Like paginii noastre printr-un click aici!
Sursa foto: ://blog.dertour.ro/oferte/vacanta-paradis-4-destinatii-exotice-unde-sa-te-bronzezi-anul-acesta/