Ministerul Muncii anunță că începând cu data de 25 iulie 2020, devine obligatoriu Registrul electronic de evidență a zilierilor, disponibil prin aplicația „Inspecția Muncii”. Ordinul semnat de ministrul Muncii Violeta Alexandru, referitor la modul de realizare și transmitere a Registrului electronic, a fost publicat în Monitorul Oficial, potrivit „Adevărul”.
„Digitalizarea la nivelul Ministerului Muncii și Protecției Sociale este, încă de la începutul mandatului meu, unul dintre cele mai importante obiective. De mâine devine funcțională, după ce am pus la punct ultimele detalii, aplicația Inspecția Muncii care include Registrul electronic de evidență a zilierilor. A trebuit să ajungem până în anul 2020 ca să renunțăm, în sfârșit, la caietele de hârtie în care angajatorii notau activitatea lucrătorilor zilieri și pe care apoi trebuiau să le fotocopieze și să le ducă la inspectoratele teritoriale de muncă. De mâine trecem într-o nouă etapă: persoanele care lucrează cu zilieri vor ține evidența lor, precum și a timpului de lucru efectuat, printr-o aplicație care poate fi accesată de pe telefon sau tabletă, iar datele introduse se vor transmite tot în format digital către inspectoratele teritoriale de muncă” a declarat ministrul Violeta Alexandru.
Aplicația se poate descărca gratuit și este disponibilă atât pentru telefoane cu sistem de operare Android, cât și pentru cele cu iOS. Utilizatorii aplicației pot găsi toate informațiile necesare cu privire la utilizarea acesteia pe site-ul Inspecției Muncii.
Citește și: În toate județele au fost raportate cazuri noi. Unde sunt cele mai multe infectări în 24 de ore!
Urmărește-ne pe Facebook dacă ți-a plăcut articolul. Dă Like paginii noastre pentru a afla mai multe noutăți sau descarcă aplicația gratuit din Google Play!
Sursa foto: ://www.mihaeladanpress.ro/wp/2018/11/firmele-interesate-sa-angajeze-zilieri-se-pot-adresa-directiei-de-asistenta-sociala-braila-pentru-a-lucra-cu-beneficiarii-de-ajutor-social/