Destul de serios afectată de celebrul scandal Dieselgate, compania Volkswagen intenționează să revină în forță pe piață. După cum au anunțat șefii de marketing, primul pas spre acest lucru, va fi schimbarea siglei începând de anul viitor, dar și promovarea intensă a autovehiculelor electrice.
În 2019, odată cu lansarea unor modele electrice, va fi prezentată și noua siglă, care se va adapta perioadei actuale și va fi vizibilă atât pe mașini cât și pe ecranele smatrphone-urilor, după cum spune șeful de marketing al brandului VW, Jochen Sengpiehl. Emblema companiei, care a fost modificată în urmă cu șase ani cu o imagine tridimensională, s-a schimbat foarte puțin de la renașterea producătorului auto, după al Doilea Război Mondial.
„Brandul VW, nu este în cea mai bună formă, comparativ cu anii precedenți, deoarece marca și-a pierdut din atracție încercând să fie `prea nemțească`(...) nu este numai din cauza scandalului legat de emisiile motoarelor diesel. (…) Principala provocare este cum să facem să pătrundă oamenii în lumea electrică. Vrem ca oamenii să se amuze cu asta. Trebuie să fim mai plini de culoare.” a precizat Sengpiehl.
Totodată, brandul VW are intenția de a extinde utilizarea mediilor digitale și a rețelelor de socializare cu scopul de a convinge consumatorii sceptici să facă o schimbare și să treacă la vehicule electrice. O imaginație proaspătă a brandului reprezintă cheia planului de 20 de milioane de euro al Volkswagen cu care vrea să cucerească piața autovehiculelor electrice.
Sursa photo: //www.stiripesurse.ro/volkswagen-i-i-modifica-celebra-sigla-schimbari-de-propor-ii-ale-companiei-pentru-o-noua-era_1260722.html