Misiunea
Misiunea spitalului-centru medical este de a oferi servicii medicale de excelenta populatiei din regiunea de mijloc a Vaii Prahovei, precum şi populaţiei din zonele învecinate , atragând în circuitul turistic medical și parteneri străini și folosind resursele naturale balneoclimatice într-un cadru de profesionalism și ambient deosebit pe care Centrul Medical SANCONFIND își propune să îl dezvolte prin prezentul proiect.
Misiunea spitalului este de a îmbunătăţi sănătatea comunităţii din arealul pe care îl deserveşte şi de a furniza servicii medicale diversificate, de cea mai bună calitate, având ca punct central satisfacţia pacientului. Misiunea Sanconfind se bazează pe următoarele principii, cărora li se va acorda o deosebită importanță:
- Plasarea nevoilor medicale ale pacientului ȋn centrul preocupărilor companiei;
- Considerarea specialităților medicale cu grad ridicat de specializare și cu nivel de calitate maximă drept activități strategice ale Centrului Medical;
- Scoaterea în evidență a specialităților medicale cu înalt nivel de specializare, spre a convinge pacientul de avantajul de a beneficia de o astfel de asistență medicală;
- Urmărirea realizarii randamentului economic al companiei fara a diminua calitatea serviciilor medicale oferite.
Viziunea
Viziunea managementului SANCONFIND este de a construi un spital de prestigiu, reprezentativ pentru judeţul Prahova, avand o diversificare corespunzatoare a serviciilor oferite populaţiei, cu respectarea drepturilor pacienţilor, astfel incat Centrul Medical SANCONFIND sa devina cel mai bun furnizor de servicii medicale din întreaga euro-regiune Sud Muntenia, etalon al profesionalismului și al calității.
Priorităţi în strategia de dezvoltare a spitalului
În strategia de dezvoltare a Centrului Medical există câteva priorităţi care vor avea drept finalitate îmbunătăţirea continuă a serviciilor medicale de sănătate. Acestea sunt următoarele:
- Creşterea semnificativă a capacităţii de furnizare a unor servicii medicale de calitate adaptate cerinţelor populatiei;
- Oferirea unei gamei diversificate de servicii spitaliceşti, care să acopere o gamă largă de tratamente, investigaţii şi proceduri, astfel încât pacienţii să poată beneficia de îngrijiri medicale în aceeaşi locaţie;
- Dezvoltarea unui ambulatoriu de specialitate integrat al spitalului, care să deservească populaţia arondată acestuia;
- Alocarea dinamică a numărului de paturi pe secţii şi adaptarea acesteia în funcţie de criterii obiective – adresabilitate, indice de utilizare a patului, mixuri de cazuri;
- Furnizarea unor condiţii hoteliere de calitate ridicată, concomitent cu utilizarea judicioasă şi eficientă a spaţiilor şi circuitelor conform standardelor europene;
- Creşterea numărului de servicii medicale acordate în ambulatoriu la costuri mult diminuate, inclusiv dezvoltarea unui centru de asistenţă medicală de zi;
- Creşterea recunoaşterii spitalului la nivel regional şi naţional;
- Dezvoltarea propriei reţele cu baze solide de date la nivel de pacient, care să poată asigura şi comunicarea eficientă cu reţeaua natională şi reţeaua primară de îngrijiri de sănătate;
- Promovarea serviciilor medicale printr-o politică şi instrumente adecvate de marketing (publicitatea instituţională şi profesională: web, publicaţii de specialitate, conferinţe de presă, seminarii, comunicate).