Misiunea
Misiunea spitalului-centru medical este de a oferi servicii medicale de excelenta populatiei din regiunea de mijloc a Vaii Prahovei, precum ÅŸi populaÅ£iei din zonele învecinate , atragând în circuitul turistic medical È™i parteneri străini È™i folosind resursele naturale balneoclimatice într-un cadru de profesionalism È™i ambient deosebit pe care Centrul Medical SANCONFIND îÈ™i propune să îl dezvolte prin prezentul proiect.
Misiunea spitalului este de a îmbunătăţi sănătatea comunităţii din arealul pe care îl deserveÅŸte ÅŸi de a furniza servicii medicale diversificate, de cea mai bună calitate, având ca punct central satisfacÅ£ia pacientului. Misiunea Sanconfind se bazează pe următoarele principii, cărora li se va acorda o deosebită importanță:
- Plasarea nevoilor medicale ale pacientului ȋn centrul preocupărilor companiei;
- Considerarea specialităților medicale cu grad ridicat de specializare și cu nivel de calitate maximă drept activități strategice ale Centrului Medical;
- Scoaterea în evidență a specialităților medicale cu înalt nivel de specializare, spre a convinge pacientul de avantajul de a beneficia de o astfel de asistență medicală;
- Urmărirea realizarii randamentului economic al companiei fara a diminua calitatea serviciilor medicale oferite.
Viziunea
Viziunea managementului SANCONFIND este de a construi un spital de prestigiu, reprezentativ pentru judeÅ£ul Prahova, avand o diversificare corespunzatoare a serviciilor oferite populaÅ£iei, cu respectarea drepturilor pacienÅ£ilor, astfel incat Centrul Medical SANCONFIND sa devina cel mai bun furnizor de servicii medicale din întreaga euro-regiune Sud Muntenia, etalon al profesionalismului È™i al calității.
Priorităţi în strategia de dezvoltare a spitalului
În strategia de dezvoltare a Centrului Medical există câteva priorităţi care vor avea drept finalitate îmbunătăţirea continuă a serviciilor medicale de sănătate. Acestea sunt următoarele:
- Creşterea semnificativă a capacităţii de furnizare a unor servicii medicale de calitate adaptate cerinţelor populatiei;
- Oferirea unei gamei diversificate de servicii spitaliceÅŸti, care să acopere o gamă largă de tratamente, investigaÅ£ii ÅŸi proceduri, astfel încât pacienÅ£ii să poată beneficia de îngrijiri medicale în aceeaÅŸi locaÅ£ie;
- Dezvoltarea unui ambulatoriu de specialitate integrat al spitalului, care să deservească populaţia arondată acestuia;
- Alocarea dinamică a numărului de paturi pe secÅ£ii ÅŸi adaptarea acesteia în funcÅ£ie de criterii obiective – adresabilitate, indice de utilizare a patului, mixuri de cazuri;
- Furnizarea unor condiţii hoteliere de calitate ridicată, concomitent cu utilizarea judicioasă şi eficientă a spaţiilor şi circuitelor conform standardelor europene;
- CreÅŸterea numărului de servicii medicale acordate în ambulatoriu la costuri mult diminuate, inclusiv dezvoltarea unui centru de asistenţă medicală de zi;
- Creşterea recunoaşterii spitalului la nivel regional şi naţional;
- Dezvoltarea propriei reÅ£ele cu baze solide de date la nivel de pacient, care să poată asigura ÅŸi comunicarea eficientă cu reÅ£eaua natională ÅŸi reÅ£eaua primară de îngrijiri de sănătate;
- Promovarea serviciilor medicale printr-o politică şi instrumente adecvate de marketing (publicitatea instituţională şi profesională: web, publicaţii de specialitate, conferinţe de presă, seminarii, comunicate).