Pentru a atrage câți mai mulți turiști, hotelierii din România au început să apeleze la tehnologii de ultimă generație. Spre exemplu, există aplicații care îi ajută pe clienți să deschidă ușile cu un click de pe telefonul mobil, sau să programeze camera să se încălzească cu 2 ore înainte.
În afară de aceste facilități, există și măsuri de siguranță în privința obiectelor din cameră, sau din hotel. Pentru ca oaspeții să nu plece acasă cu prosoapele sau cu halatele de baie, aceste obiecte au CIP-uri care pot fi depistate de la distanță. Aceste CIP-uri pot fi citite și de la 4 metri depărtare.
Soluția IT pentru ca turiștii să uite de grija cartelei sau a cheii vine printr-o aplicație pe telefonul mobil. Tot mai multe hoteluri au început să implementeze aceste soluții inteligente, care permit clienților să deschidă ușa printr-un simplu click.
Un hotel din Brașov a investit în tehnologie pentru sălile de conferință. Totul este controlat de pe o tabletă. Camerele sunt dotate cu Smart TV, ce poate fi folosit și pentru proiecte sau prezentări. Celebrul carton de pe clanțe care anunță că turistul nu vrea să fie deranjat, a fost înlocuit cu un sistem electronic comandat de client din interiorul camerei. Sistemul poate transmite și alte mesaje la recepție cum ar fi „clean up my room” (n.r. curățenie în cameră), sau probleme de panică. Cum era de așteptat, prețurile de cazare pentru astfel de facilități sunt pe măsură, o noapte de cazare începe de la 100 de euro.
Dacă ți-a plăcut acest articol, urmărește-ne pe Facebook pentru a afla mai multe noutăți. Dă Like paginii noastre printr-un click aici!
Sursa foto: ://www.protv.ro/divertisment/noul-trend-in-materie-de-turism-hotelurile-tech-cum-e-sa-te-cazezi-intr-o-camera-plina-de-senzori-si-roboti.html