Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) a amendat eMAG cu suma de 50.000 de lei, pentru nerespectarea prevederilor legale cu privire la comerțul online în perioada evenimentului de cumpărături Black Friday.
Astfel, în urma consultării site-ului, inspectorii ANPC au depistat următoarele:
la secțiunea de prezentare a produselor, lângă prețul de referință (prețul `tăiat`) la care se aplică reducerea, prin suprapunerea cursorului mouseului peste litera „i” apare textul: Prețul tăiat este cel mai mic preț la care a fost vândul produsul în ultimele 30 de zile. Nu există, însă, o altă informație care să prezinte durata promoției sau data de început a acesteia;
în urma verificării documentelor prezentate de eMAG, referitoare la evoluția prețurilor în ultimele 30 de zile, înainte de aplicarea reducerii, s-a constatat că neaplicarea datei reducerii este de natură să creeze confuzie și dificultate la verificarea celui mai mic preț din ultimele 30 de zile.
Pe lângă amenda aplicată, ANPC a dispus și încetarea practicii comerciale incorecte a operatorului economic.
eMAG a răspuns spunând că a rezvoltat rapid solicitările Protecției Consumatorului și, în plus, „am construit un ghid de marcaje și caracteristici ale produselor, care este public și poate fi accesat de oricine pe pagina noastră de informații sau printr-o simplă căutare pe eMAG”.
Citește și: Românii cu diabet, îndemnați să se vaccineze anti-Covid: „Sunt extrem de vulnerabili”
Urmărește-ne pe Facebook dacă ți-a plăcut articolul. Dă Like paginii noastre pentru a afla mai multe noutăți sau descarcă aplicația gratuit din Google Play!
Sursa foto: https://stirileprotv.ro/divers/emag-a-fost-amendat-de-anpc-ce-nereguli-au-fost-gasite-si-ce-spun-reprezentantii-site-ului.html