Comisia Europeană a transmis o scrisoare prin care cere lămuriri legate de costurile proiectului liniei de metrou București-Otopeni (Magistrala 6) dar și de traseul ales.
Traseul ales pentru linia de metrou ce va lega Bucureștiul de Otopeni, a ridicat semne de întrebare încă de la început, prin urmare critica principală adusă de Comisia Europeană este cu referire la acesta și s-au pus întrebări de ce ruta este una ocolitoare, implicit și mai costisitoare, de ce punctul de plecare nu este la stația Piața Victoriei ci la stația 1Mai care trece pe la Romexpo.
O altă problemă pe care a semnalat-o Comisia Europeană, este subestimarea costului investiției pentru realizarea acestei linii de metrou până la Otopeni, dar și supraestimarea traficului de pasageri. Linia de metrou care va lega Capitala de aeroportul Otopeni necesită o investiție de aproximativ 1,3 miliarde de euro (TVA inclus) după cum au transmis autoritățile locale. Proiectul Magistralei 6 de metrou prevede un traseu de 14,2 km și acoperă 12 stații iar autoritățile spun că va asigura capacitatea de transport a unui număr de 50.000 de călători pe oră și pe sens.
Sursa photo: //www.google.ro/search?q=metrou&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj1u-WnzPLZAhVCalAKHSceBBoQ_AUICigB&biw=1920&bih=925#imgrc=MM0zr5RFhj8QGM: