Ori nu sunt dorite, ori nu sunt făcute cu cap! Cam așa stau lucrurile cu marile privatizări din România. Deși părerea că prinde contur, privatizarea CFR Marfă va fi tărăgănată. Guvernul vrea să amâne cu patru luni termenul pentru încasarea banilor în cazul privatizării CFR Marfă. Propunerea va fi discutată în următoarea şedinţă de Guvern.
Grup Feroviar Român (GFR) a virat joi 90,4 milioane de lei (aproximativ 20 milioane de euro) într-un cont escrow deschis la Banca Transilvania, suma reprezentând 10% din preţul de cumpărare a 51% din acţiunile CFR Marfă deţinute de stat.
Alimentarea contului reprezintă o condiţie prealabilă pentru finalizarea privatizării, iar termenul pentru transferul celor 20 milioane de euro expira vineri, 4 octombrie.
Ministrul Transporturilor, Ramona Mănescu, a cerut Consiliului Concurenţei şi consultanţilor un punct de vedere privind termenul de finalizare a privatizării CFR Marfă, stabilit acum pentru 15 octombrie, precizând că o eventuală prelungire va fi discută în Guvern.
CFR Marfă este cea mai mare companie de profil din România, iar GFR principalul competitor.
Sursa foto: alba24.ro