Consiliul Național al Elevilor transmite că, deși elevii au dreptul de a acorda, anonim, feedback profesorilor, acest lucru se întâmplă de prea puține ori în școlile din România. O astfel de evaluare, susține CNE, ar „identifica cele mai eficiente metode didactice”. Elevii cer Ministerului Educației să elaboreze o procedură de acordare a feedback-ului semestrial, pentru a se stabili o mai bună comunicare între elevi și profesori.
„Consiliul Național al Elevilor a propus Ministerului Educației elaborarea unei proceduri de acordare a feedback-ului semestrial, menită să sporească și să eficientizeze comunicarea dintre elevi și cadrele didactice. Această metodologie nu are drept scop aplicarea de măsuri corecivitve pentru cadrele didactice, ci sprijinirea acestora în conturarea unui act educațional de calitate centrat pe elev. Salutăm deschiderea Ministerului Educației cu privire la această inițiativă, ce va avea drept efect pe termen lung îmbunătățirea actului de predare-învățare” transmite CNE.
Feedback-ul semestrial ar putea conține întrebări precum itemi privind încurajarea, de către profesor, a participării elevilor la oră, utilizarea metodelor inovative de predare, ritmul de parcurgere a materiei și atmosfera generală din cadrul orelor de curs.
Potrivit președintelui Consiliului Național al Elevilor, Rareș Voicu, feedback-ul are menirea „să creeze un canal de comunicare, pentru a construi relații de colaborare între elevi și profesori, nu de a căuta vinovați sau de a arăta cu degetul”.
Citește și: Curtea de conturi: Șeful ANSVSA a făcut deconturi ilegale!
Urmărește-ne pe Facebook dacă ți-a plăcut articolul. Dă Like paginii noastre pentru a afla mai multe noutăți sau descarcă aplicația gratuit din Google Play!
Sursa foto: ://evz.ro/alerta-de-gradul-zero-printre-profesori-testarea-cadrelor-didactice-de-catre-elevi-se-apropie.html