Recent, rețeaua de socializare Twitter a anunțat că a „eșuat” în fața utilizatorilor când a distribuit date personale ale acestora către „partenerii de publicitate”, fără acordul prealabil al celor care folosesc aplicația, informează DPA, potrivit G4Media.
Compania Twitter a transmis că a identificat situații în care „opțiunile de setări (ale utilizatorilor) nu au funcționat corespunzător”. Mai mult, Twitter a precizat că este posibil să fi trimis datele utilizatorilor care au folosit aplicația din mai anul trecut (inclusiv codul de țară și acceptul pentru anunțuri), unor parteneri de publicitate, „chiar dacă nu ne-ați oferit permisiunea pentru a face acest lucru”.
De asemenea, rețeaua de socializare a recunoscut că, din septembrie anul trecut, a afișat utilizatorilor „anunțuri bazate pe constatările pe care le-am făcut cu privire la dispozitivele pe care le utilizați, chiar dacă nu ne-ați dat permisiunea”. Twitter a precizat că problema ar fi fost remediată în cursul zilei de luni și că în continuare se fac investigații pentru a determina câte persoane au fost afectate de „această problemă”.
„Ați avut încredere în noi să vă ascultăm alegerile, iar noi am eșuat. Ne pare rău pentru că acest lucru s-a întâmplat și facem demersuri pentru a ne asigura că nu repetăm o astfel de greșeală” a transmis compania Twitter.
Dacă ți-a plăcut acest articol, distribuie-l și urmărește-ne pe Facebook pentru a afla mai multe noutăți. Dă Like paginii noastre printr-un click aici!
Sursa foto: ://adevarul.ro/tech/retele-sociale/twitter-folosit-datele-personale-utilizatorilor-scopuri-publicitare-1_5d4ad55a892c0bb0c64d4bf8/index.html