Ca să pună în umbră o informație care nu-i este deloc favorabilă, Dan Șova, ministrul Marilor Proiecte de Infrastructură, și-a amintit că în urmă cu o lună un afacerist a încercat să-l mituiască. De ce n-o fi făcut public informația chiar atunci, în momentul în care susține că a depus și sesizare la DNA?! O astfel de știre trebuia furnizată la momentul oportun, cum este acesta în care, în loc să avem o decizie și un start, totodată, la construcția celor 58 de kilometri ai tronsonului de autostradă Comarnic-Brașov, aflăm că avem de-a face cu încă o amânare... Și de ce ar risca Șova să se aleagă cu noi critici când are “as-ul în mânecă” pentru eventuale elogii.
Dar lumea este mult mai interesată să aibă infrastructură, să nu-și mai rupă mașinile în gropile din asfalt sau să fie blocați în trafic din cauza arterelor înguste și aglomerației. În cazul tronsonului Comarnic-Brașov, cele trei consorții, care au intrat în competiția pentru realizarea și întreținerea celor 58 de kilometri de autostradă de pe Valea Prahovei: Vinci (Franța) – Strabag (Austria) – Aktor (Grecia), Impregilo – Salini (ambele din Italia) și UMB – Tehnostrade (România) -, au solicitat prelungirea termenului, care fuseste stabilit pentru 15 octombrie. Anunțul a fost făcut de către Narcis Neaga, directorul general al Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România.
Astfel, contractul de atribuire nu va mai fi semnat la sfârşitul lunii octombrie deoarece consorţiile au cerut o amânare de 2 luni. Solicitările de amânare au venit şi din partea finanţatorilor, potrivit “Capital”.
Sursa foto: cronicaromana.ro