Primăria Timișoara a alocat suma de 500.000 de lei din bugetului anului 2018 pentru documentația necesară reabilitării sediului Filarmonicii Banatul. Recent a fost trimis pe SEAP anunțul privind scoaterea la licitație a „serviciilor de proiectare DALI+PT reabilitare și refuncționalizare imobil Filarmonica Banatul”.
Contractul prevede realizarea următoarelor etape: elaborare documentație de avizare a lucrărilor de intervenții, inclusiv: studiu topografic, studiu geotehnic, studiu arhitecturalo-istoric, studiu acustic al sălii, expertiză tehnică, audit energetic, avize/acorduri/studii de specialitate conform cerfiticatului de urbanism; elaborare proiect pentru autorizare execuție lucrări de construire, inclusiv obținerea autorizației de construire+proiect de organizare a execuției lucrărilor+proiect tehnic de execuție, inclusiv detalii de execuție și caiet de sarcini, plan SSM și deviz martor; asistență tehnică de specialitate din partea proiectantului, în calitate de expert cooptat pe perioada desfășurării procedurii de achiziție a lucrărilor de execuție; asistență tehnică de specialitate din partea proiectantului pe perioada implementării proiectului; documentație AS built, pe specialități, auditul energetic la finalizarea execuției lucrărilor (certificat de performanță energetică al imobilului), autorizații ISU, ISCIR, etc.
Ofertele se pot depune până la data de 30 ianuarie 2019, iar firma care va câștiga proiectul va avea la dispoziție 6 luni pentru a executa etapele enumerate mai sus. Prin urmare, în vara anului 2019 proiectul tehnic ar trebui să fie predat iar licitația pentru execuție să fie lansată. În anul 2020 sediul Filarmonicii Banatul, de pe Bulevardul C.D Loga, nr. 2, va arăta decent.
Sursa foto: ://www.ziuadevest.ro/filarmonica-banatul-timisoara-recital-extraordinar-de-camera-cu-doi-mari-artisti-ai-austriei/