Noua platformă lansată luni de Primăria Sibiu, e-administratie.sibiu.ro, va permite utilizatorilor să efectueze circa 100 de tipuri de plăți. Primarul Astrid Fodor a transmis că prin intermediul acestei platforme comunicarea cetățenilor cu administrația locală va fi mai simplă.
„Această platformă centralizează toate demersurile electronice pe care cetățenii le au la dispoziție în relația cu Primăria Sibiu. O bună parte dintre funcționalități existau deja însă nu erau centralizate într-o singură platformă. Concret, dacă sibienii își creează un cont pe această platformă, vor putea comunica online cu Primăria pentru marea majoritate a documentelor, aproape 100 de tipuri, și vor putea efectua plăți în siguranță. Eliminăm, astfel, tot mai mult drumurile la ghișeu și simplificăm comunicarea cu Primăria, pentru confortul sibienilor” a transmis primarul Astrid Fodor.
Pentru accesarea noii platforme este necesară crearea unui cont, la fel ca în cazul celei vechi. Primăria Sibiu a transmis că vechea platformă va mai fi folosită pentru 30 de zile, în vederea „gestionării documentelor deja depuse, a căror soluționare este în curs”. Pe vechea platformă nu se vor mai putea efectua noi acțiuni, aceasta urmând să se închidă pe 8 septembrie.
Te-ar putea interesa: Rafila, după îndemnul de ridicare a pastilelor de iod, dă asigurări că nu există informații despre un incident nuclear!
Ne poți urmări pe Facebook sau poți descărca aplicația gratuit și te anunțăm noi când apare ceva nou!
Sursa foto: https://www.turnulsfatului.ro/2022/03/20/au-ramas-si-fara-sef-din-11-posturi-la-serviciul-urbanism-sibiu-doar-doua-sunt-ocupate-190996?comment