Primarul Adrian Dobre a semnat contractul de finanțare „Investiții integrate și complementare în măsuri de planificare strategice și măsuri de simplificare la nivelul Municipiului Ploiești”, cofinanțat din fonduri europene, ce are ca scop îmbunătățirea proceselor administrative ale Primăriei Ploiești, după cum transmite municipalitatea.
Printre obiectivele proiectului se numără: creșterea transparenței actului administrativ, creșterea implicării cetățenilor în procesul de dezvoltare a orașului, diminuarea birocrației pentru locuitori prin simplificarea procedurilor administrative, îmbunătățirea activității funcționarilor publici, accesul mai ușor al cetățenilor la asistență socială.
„Punerea în practică a proiectului va reuși să acopere complet serviciile publice oferite în mod normal la ghișeu și va asigura mediul de lucru colaborativ între entitățile publice implicate, astfel încât să scutească cetățenii de drumurile făcute între instituțiile care au un rol specific în aprobarea, completarea, monitorizarea și/sau suspendarea acordării beneficiilor sociale” se arată în comunicatul Primăriei Ploiești.
Pe lângă aceste ținte, proiectul - care prevede implementarea unui sistem informatic de ultimă generație, de tip portal - mai are alte trei obiective specifice:
1. Definirea politicii locale a Municipiului Ploiești;
2. Implementarea de măsuri de eficientizare a proceselor de lucru specifice domeniului asistenței sociale;
3. Dezvoltarea abilităților personalului din cadrul Municipiului Ploiești și a instituțiilor subordonate Consiliului Local.
Mai multe informații despre planurile Primăriei Ploiești de eficientizare a serviciilor oferite se pot afla accesând link-ul următor.
Citește și: Adrian Dobre: Am trei propuneri referitoare la proiectul de canalizare din Mitică Apostol!
Urmărește-ne pe Facebook dacă ți-a plăcut articolul. Dă Like paginii noastre pentru a afla mai multe noutăți sau descarcă aplicația gratuit din Google Play!