La sfarsit de saptamana, Oradea va participa, alaturi de statiunea Baile Felix, laTargul International de Turism din Budapesta „Utazas – International Tourism Exhibition”, dedicat pietei din Ungaria.
Este al doilea targ international de turism la care Municipiul Oradea participa pentru promovarea ofertelor turistice ale municipiului si statiunii termale Baile Felix, sub forma unui pachet turistic comun complementar.
Participarea la targul de turism se realizeaza prin intermediul Autoritatii Nationale pentru Turism si Biroul de promovare si informare turistica al Romaniei din Viena (organizatorul targului din partea Romaniei), in cadrul standului de peste 150 mp rezervat Romaniei. In cadrul targului „Utazas – International Tourism Exhibition”, anul acesta, Romania este tara partenera.
La fel ca si la Viena, cele doua structuri organizatoare, Autoritatea Nationala pentru Turism si Biroul de promovare si informare turistica al Romaniei din Viena, au invitat Oradea ca oras partener al Romaniei, Oradea beneficiind de un Info-Desk mai mare si de panouri publicitare in cadrul targului.
Oferta turistica Oradea – Baile Felix, rezumata in titlul „Capitala Art Nouveau si a Bailor termale din Romania” este cuprinsa intr-o brosura de promovare care pentru prima data trateaza specificitatea celor doua oferte in mod unitar si complementar.
Brosura a fost conceputa pentru a surprinde cat mai bine cele mai importante aspecte pe care un turist le poate vedea sau incerca azi si in acelasi timp ofera diferentierea fata de alte oferte din regiune, prin faptul ca propune atat componenta urban-culturala, incarcata de istorie (istoria Sf. Ladislau, patrimoniul cultural religios al Oradiei), cat si componenta bailor termale si a spa-urilor din oras. Aceasta oferta este completata de numeroasele obiective turistice din judetul Bihor, fie ca vorbim de muntii Apuseni sau de pesterile Farcu sau Meziad. In cadrul targului promovarea va insista pe mostenirea imperiului Austro-Ungar din Oradea, pe oferta deosebita a muntilor Apuseni si nu in ultimul rand unicitatea calitatilor apelor termale din zona.
Realizarea materialului a fost coordonata de Asociatia pentru promovarea turismului din Oradea si regiune.
“Aceasta activitate este inceputul unei activitati de promovare care va viza, pe langa pietele externe din Austria si Ungaria, si piata interna, prin participarea la cele mai importante targuri de turism din Romania (Cluj Napoca, Timisoara si Brasov). Scopul este de a creste numarul de turisti si implicit de a dezvolta economia locala direct sau indirect implicata in activitati de turism”, a precizat Anca Sas, purtatorul de cuvant al Primariei Oradea.
sursa foto: http://www.oradea.ro/fisiere/module_imagini/modul_1/pagina_21281/mare/exhibition.jpg